Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.06.2021 23:02 - Благодаря ви, чехи
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 3270 Коментари: 15 Гласове:
33

Последна промяна: 28.06.2021 09:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Браво, изпълнихте ми душата! Направихте ми подарък в нужния момент!
Надиграхте холандците с техните оръжия- самочувствие, бързина и футболни умения!
 Въпреки смесените чувства, които изпитвам към чехите, признателен съм ви!

Помня дузпата на Паненка срещу великия Майер.!Изпълнението и аз съм го правил, но трябва да си напълно уверен в себе си! И, че ще излъжеш вратаря в рамките на части от секундата! А Паненка го направи срещу най- добрия вратар в света! Затова носи неговото име!И станаха Европейски шампиони!

От чехите имам спомени от детските години, от първата на " Слънчев бряг" Родителите ми рабогеха там- майка ми администратор в хотел" Юнона", баща ми- управител на плажа!
Настанихме се с майка ми в хотела. Довършваха строителството   Скоро около стаята настъпи суматоха?  Нямаше и завеси по прозорците. Дочухме, че първите чехи са дошли! Майка ми наистина приличаше на чехкиня! Мина и директорът на комплекса- Каролев.
И ги разгони Да работят, никакви чехи няма още! Като дойдат, гой ше им каже

Сдружих с с едно чехче, година по- голямо Имаше хубави играчки Покрай нас и родителите ни се сприятелиха ! Но чехите използваха родителите ми за разни услуги- кожени палта , търновска луканка... По- късно разбрах, защото се чудехме откъде я знаят, че я свързват с Търнава ! Лесна е за запомняне! 14- те дни се изнизаха Заминаха си, без да разберем? Внезапно! Разстроих се Но се оказа ,че са ни оставили подаръци и мило писмо ! Момчето ми оставило волейболна топка и моторна лодка, в които бях влюбен! При нас липсваха!
Лодката се задвижваше с парафинова свещ!

Следващите ми спомени са от студентските години От Прага- прекрасни , от хората ,не дотам
Свалиха ни от трамвая, взеха ни за руснаци Чехи ни упътиха посред нощ ,как да стигнем до нашето посолство- там щяхме да отседнем! Трамваят ни настигна/ там се скарали заради нас, че свалят не руснаци , а Българи?/ и ни поканиха с извинения и уверения, че обичат Българите! Но ние гордо продължихме......
Научихме си урока, вече руски не говорихме! Но в замяна ни нарекоха "Немецкие свини"

После покрай хобито ,завързах приятелство с чехи Единият беше председател на чешкото нумизматично дружествнство-Зденек Фиала! Страхотен човек! Разбрал ,че съм издал книга Казах му,  да отидем до нас, ще му дам ,колкото иска! Не, по пътя се отби в " Хеликон" и си купи  пет  бройки от нея! !Другият -Роман ми е гостувал семейно Има нумизматичен магазин в центъра на Прага!  Зденек също ми е гостувал, беше икономически директор на белгийски бирен концерн! Е, в борда на директорите! Бяхме се разбрали, като дойде в България, обажда ми се !Има ли възможност, идва в Бургас !Ако ли не, аз отивам в София! Синът учеше там Казах му веднъж ,че бързам, имам среща с него! Сбогувахме се набързо, но след миг ме извика обратно?  Подаде ми отворен плик Вътре -  сто марки Поисках да ги върна Не, били подарък за момчето, нали е студент!
Като се пенсионира, вложи всичко ,което има и купи ханът нъдето е отсядал Ян Жижка!  И го направи музей!
Широко скроени хора, професори в хобито!

Благодаря ви чехи, за подаръка, който ми поднесохте за рождения ден!
Желая ви втора титла!



Гласувай:
35


Вълнообразно


1. leonleonovpom2 - Е, относно чехите
27.06.2021 23:04
Кръвта вода не става!
цитирай
2. shtaparov - Браво0 радвам се и аз!
28.06.2021 00:09
Браво0 радвам се и аз!
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
28.06.2021 00:41
shtaparov написа:
Браво0 радвам се и аз!


Да, приятно ме изненадаха!!
Не го очаквах!

Лека нощ!
цитирай
4. nedovolen - Браво, поздравления! И аз съм им ...
28.06.2021 06:59
Браво, поздравления!
И аз съм им благодарен. Особено по морето на чехкините. Ама давно давно. И не само на тях. Чак до Прага.
Всички казваха, вие сте наши, т.е. едно сме.

Намерих интересна статия с резултатите от осмина финалите минута по минута. Да я пусна, по-обемна е от постинга.
:)))
цитирай
5. barin - Здравей, Адаш. Приветствам поб...
28.06.2021 07:12
Здравей, Адаш. Приветствам победата на чехите, но нататък съм за Дания. От 1983-та година, когато Дания победи в квалификациите Англия като гост с 1:0 държа за тях, дори и в трудни моменти, когато не са на първенство.
Поздрави!
цитирай
6. leonleonovpom2 - Поздрави, Николай!
28.06.2021 08:11
nedovolen написа:
Браво, поздравления!
И аз съм им благодарен. Особено по морето на чехкините. Ама давно давно. И не само на тях. Чак до Прага.
Всички казваха, вие сте наши, т.е. едно сме.

Намерих интересна статия с резултатите от осмина финалите минута по минута. Да я пусна, по-обемна е от постинга.
:)))


Пусни я, разбира се!
И аз понякога пиша коментари, по- дълги от постинга! Поне статистиката от мача ще е интересна!
Вярно е, че дълго време холандците играха с човек по- малко Но има доста случаи когато отборът с десет души печели мача!? Например Англия- Бразилия Англичаните ,с човек повече ,не знаеха какво да правят и загубиха мача!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
7. leonleonovpom2 - Поздрави, Адаш!
28.06.2021 08:22
barin написа:
Здравей, Адаш. Приветствам победата на чехите, но нататък съм за Дания. От 1983-та година, когато Дания победи в квалификациите Англия като гост с 1:0 държа за тях, дори и в трудни моменти, когато не са на първенство.
Поздрави!


Да, датчаните са отбор за пример! С викингски дух!
Едно лято ги събраха от плажовете за ЕП в Германия Югославия беше отстранена, заради войната в Хърватия Никой не ги броеше Но подготовката от плажен футбол е изиграла роля! Победиха безапелационно на финала и Германия! Имаха един футболист- Елкяер, който сам им носеше победите Е и другите бяха на ниво!
Аз също съм за тях Те минаха през иглени уши, разбираемо, след шок!
Чудя се ,как изиграха двата мача , особено първия Те не бяха на себе си! Това беше жестоко към тях! И капитанът им, негова е заслугата съиграчът им да оцелее Той пръв се притече на помощ, той успокояваше и дошлата на терена съпруга на футболиста, която с мъка стоеше на краката си!
Заслужават да са първи!

Хубав ден, Адаш!
цитирай
8. nedovolen - Благодаря, Иване! Тъй като от ...
28.06.2021 08:31
Благодаря, Иване!
Тъй като от наречията писане и пиене, предпочитам второто, изпращам ти упътване към източника. Погледни сайта НЕ НОВИНИТЕ, все още четвърта по ред статия.
:)))
цитирай
9. leonleonovpom2 - И аз ти благодаря!
28.06.2021 08:47
nedovolen написа:
Благодаря, Иване!
Тъй като от наречията писане и пиене, предпочитам второто, изпращам ти упътване към източника. Погледни сайта НЕ НОВИНИТЕ, все още четвърта по ред статия.
:)))


Ще го прегледам!
Тези непознати момчета ми поднесоха подарък. неочакван? Зарадваха ме!
За разлика от друг, пишещ се за " приятел" ,но поднесъл ми.....помия?
Упорито, без отказ!
Просто отпада от приятелите, нищо друго!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
10. leonleonovpom2 - А, познат, образ невъзможен!
28.06.2021 09:03
"на тъмна епоха, син бодър, тревожен"?

Гласувай:+15 - 1
Всеки, според способностите си!
цитирай
11. mt46 - Поздрав!
28.06.2021 11:03
И аз се радвам за чехите! Надиграха "лалетата", скриха им топката... Може би ще достигнат до финал или поне до полуфинал...
цитирай
12. leonleonovpom2 - Здравей, Марине!
28.06.2021 13:19
11. mt46 - Поздрав!
11:03
И аз се радвам за чехите! Надиграха "лалетата", скриха им топката... Може би ще достигнат до финал или поне до полуфинал...
цитирай
Изтрий

Да, така е!
Ако запазят стила си на игра, напълно заслужено могат да стигнат и до финал!

Хубав ден!
цитирай
13. nedovolen - Края на 80-те, Созопол, лято. Бяхме ...
29.06.2021 15:48
Края на 80-те, Созопол, лято. Бяхме наели една къща, две приятелски семейства. Наско, приятеля, бивш футболист, не от ранга на Сираков. Видял Гонзо с баща му, Гонзо минаваше прав под масата. Приютихме ги в приземна стая, мисля една вечер. В това време бяхме поканили две чехкини. Жените ни разконспирираха и вдигнаха врява. Спасиха ни Гонзо с баща му, че са при тях.
Още една причина да благодарим на чехите, с българска помощ.
:)))
цитирай
14. leonleonovpom2 - Относно" чехите", имам ...
29.06.2021 16:00
Относно" чехите", имам и футболен спомен
Бях се прибрал за ден от студентска бригада Срещна ме приятел- Да ида сутринта на плажа, имат мач реванш с чехи Били ги
Ядосах се На плажен футбол се признаваха само загуби от югославяни Как така ,чехи да ги бият
Отидох все пак Набързо поведохме с два гола! Тарторът им дойде при мен с въпрос ,може ли да спрем само за минута мача? Попитах, какъв проблем имат? Проблемът бил ,че съставът ни е променен Те трябвало да променят схемата на игра!
Биха ни ,но много трудно
Оказаха се обаче, че не са чехи , а елитни полски футболисти А единият с фамилията Чех, както му и викаха ,объркал нашите, че са чехи!
цитирай
15. leonleonovpom2 - Любопитен спомен, Николай!
29.06.2021 16:09
nedovolen написа:
Края на 80-те, Созопол, лято. Бяхме наели една къща, две приятелски семейства. Наско, приятеля, бивш футболист, не от ранга на Сираков. Видял Гонзо с баща му, Гонзо минаваше прав под масата. Приютихме ги в приземна стая, мисля една вечер. В това време бяхме поканили две чехкини. Жените ни разконспирираха и вдигнаха врява. Спасиха ни Гонзо с баща му, че са при тях.
Още една причина да благодарим на чехите, с българска помощ.
:)))


Бащата на Гонзо беше футболист, считан за най-голям талант на поколението на 50- те години! Определено беше по- добър футболист от него-Александър Иванов, баща!! Но не се реализира, както му се полагаше Разведе се, пропи се и след запой в кръчма го убиха!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9371195
Постинги: 1358
Коментари: 29766
Гласове: 103288
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930