Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03 08:47 - Странни Балкански истории
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 3682 Коментари: 16 Гласове:
31


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Да започнем с най- голямата странност! На Балканите траки живели, били най - многолюдният народ на Европа, като такъв е маркиран, не от някой друг, а от бащата на историята- Херодот!
Млък!
И той изчезнал, стопил се, като ланския сняг!
На Балканите и келти пребивавали ...Известен е един владетел техен- Кавар, както и столицата им Туле, приравнявана с днешно Тулово?

Но в един момент тръгнали на запад, нещо не им арадисвало съжителството с траките?  Не изчезнали, нароили маса държави в Западна Европа Само от жреците им- Галия, Галисия в Испания Ирландия,столицата и Дъблин напомня на Дъбилин( Ямбол), с дъб явно е свързана, защо ли? Или пък Каледония, страната на гайдите Шотландия? Странна работа, наистина!
Истината, тя  с автономно мислене няма да се научи! Само от новините на телевизията може да дойде, в тях е истината, цяла и голеничка ! Тече като ведро от екрана!?

Балканите и друго чудо са сътворили?
Великото преселение на народите! Първо, една вълна от хора е отишла на изток, до Индия и след това, по законите на физиката , се е върнала!?Вероятно, в първият си ход е отнесла траките, а после ги е върнала, но  под друга външност и под име ново? Впрочем, траките обичат нови имена- справка- Херодот!

Странното е, че малко преди Великото преселение, Рим толкова е закъсал, че дори и хора за императори няма ? Е, намират се, природата вакуум не търпи!
И двуцифрено число измежду тях са траките!?
А, ето къде са изчезнали траките, намерихме им следата- в римския Капитолий! Първият измежду тях е Максимин Трак! Прозвището му показва, какъв е произходът му!  Впрочем, Максимин е доказателство, че траките са най- големия народ в Европа! Той е  пък най- големия на ръст владетел в света! Ако някой се интересува, допълнително ще получи информация!

Траките, преди да изчезнат, са оставили един бог, като име и обичай в земите ни -Герман! И град- Германеа, Сапарева Баня!
Бог на гръмотевиците е Герман- гръм гърми от Герман! А, има и патриарси с това име и френският Сен Жермен го носи!? Той пък по каква линия?

По странно съвпадение, там, в Германеа,  е роден великият пълководец на Юстиниан Втори- Белизарий! Странното е ,че името му може да се разчете и на днешен Български- красиво озаряващ!?

Като стана дума за пълководци, много Балканци могат да се посочат И дръстърският Еций, делял мегдан с Атила, и Българинът Мундо, той пък с Белизарий!?

Момент, приятелю! Този Мундо, не Мунчо, какво търси с армията си на Балканите, век и половина преди Аспарух? Да не е прескочил във времето, назад?

Не, такива чудесии няма?
Ти не знаеш ли от съвременниците му  Йордан и Малала, че в Мизия само Българи живеят и, че траките мизи, сега се наричат  Българи? Както гетите- даки и готи?  Проблем в смяна на име траките нямат, справка, отново Херодот!
Защо пък да не се нарекат Пулхери( СЛАВНИ) и оттам Булгер и да изчезнат- сред  Българите?

Странни неща стават на Балканите!




Гласувай:
31



1. emelika - Харесвам начина по който поднасяш сериозни теми -
01.03 09:09
с хумор и ирония, а щом е нужно и сарказъм.
А да те затрият в дома ти, и то свои, е повече от престъпление. Идва време отричането постига който го причинява.
цитирай
2. leonleonovpom2 - За Максимин Трак!
01.03 09:17
Гледал съм на монета Максимин, как държи за юздите коня на император Септимий Север! Стърчи две глави над коня
Конят е безспорно расов, не е жребче!
Твърди се, че ръстът на тези коне е около 210 сантиметра!
Прави са античните автори, посочили ръст на Максимин от 256 сантиметра!
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей, Елена!
01.03 09:47
1. emelika - Харесвам начина по който поднасяш сериозни теми -
09:09
с хумор и ирония, а щом е нужно и сарказъм.
А да те затрият в дома ти, и то свои, е повече от престъпление. Идва време отричането постига който го причинява.
цитирай

Изтрий

Благодаря за отзива и за написаното в него! Чел съм истории и от френски , и от английски автори!! Въпреки ,че до великите открития са били жалка история, нашият Калоян го е доказал, те никога не говорят с презрение и неуважение към народа си!?
За разлика от наши автори!?
Докато при нас това е на първа линия
От зубрач, учен не става! Само сейф за данни, от които полза няма!
Като студент ги приемах насериозно, зубрачите, но с времето ,мнението ми коренно се промени, към тях! Разбрах че с тях сериозната работа е губене на време
За справка само, може би нещо може да използваш от тях, за което те няма да се сетят никога, защото първо трябза да е написано някъде!? Това- да!
И затова, спрямо тях, сериозният тон отива на заден план Не им трябва, няма да го разберат и само ще се задейства инстинктът им на самосъхранение А такива, само може да ти късат нервите, защото и не възприемат ново!
От тях, в това направление, само папагалът е по- добйр, всичко може да научи Но е забавен ,в замяна!
А в науката трябва да има и малко незнание! То я движи! В него имаш поле за работа, а покрай него ,може да откриеш и грешни неща!
Прочетох ,че всички други фили освен русофилите били умни?
Лошото е ,че няма един Българофил! Преди царят се е определил за Българофил, единствен и не е бил далече от истината
Сега ,всеки е някакъв фил, но не и Български?
Селски тарикати, предатели и тем подобни, търсещи изгода, за сметка на България?
Ум в тях, абсурд?!

Всичко най- добро ти пожелавам!
цитирай
4. dobrodan - Няма нищо странно :). Ето -
01.03 11:46
"У венгров изначально был тюркский элемент: к семи венгерским племенам присоединилась тюркское племя каваров, состоявшее из трёх родов. Кавары -...".

Ех, Ваньо, какви неща излязоха, Ваньо... От 376-та година сме тук, ама пак няма кой да чете, не визирам теб, а хората, дето с това си вадят хляба :).
Дано съм жив да превеждам още година - две... Много материал, много нещо!
Отпадна нуждата от моя книга. Каквото исках да напиша, вече е написано. Това е добре, няма да остана с отворени очи.
цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
01.03 14:13
dobrodan написа:
"У венгров изначально был тюркский элемент: к семи венгерским племенам присоединилась тюркское племя каваров, состоявшее из трёх родов. Кавары -...".

Ех, Ваньо, какви неща излязоха, Ваньо... От 376-та година сме тук, ама пак няма кой да чете, не визирам теб, а хората, дето с това си вадят хляба :).
Дано съм жив да превеждам още година - две... Много материал, много нещо!
Отпадна нуждата от моя книга. Каквото исках да напиша, вече е написано. Това е добре, няма да остана с отворени очи.


Прави, каквото смяташ, че трябва да правиш и да става, каквото ще!
На времето кметът на града каза, че никой не може да е пророк в града си! Визираше тези с възможности
Тези без възможности могат, но проблемът е, че няма за какво!
А за страната, тона важи със още по- страшна сила! Трябва да си от самоназначения елит!
Така, че да не ти пука! Направил ли си или не!
При всички случаи, ако успееш, ще те оплюят! Ако не успееш, ще ти се подиграят, били са сигурни, че това ще се случи!?
Прави това, което ти доставя удоволствие! Свестните хора ще го оценят!
цитирай
6. krumbelosvet - Така е
01.03 16:15
Но уви, най-пишещите народи тогава, елините, не ни обичат, щото сме се оказали костелив орех за тях.
цитирай
7. leonleonovpom2 - Какво да кажа?
01.03 17:16
krumbelosvet написа:
Но уви, най-пишещите народи тогава, елините, не ни обичат, щото сме се оказали костелив орех за тях.


Грък или ще те измами, или ще те ограби! Може да прояви човешки качества в Българска среда ако е! Доскоро и ние бяхме хора!
Историята, със заслугите им е фалшификат! Те дори държава са нямали Прикрепват се към македонци, двете римски държави, Англия и така вегетират Ако могат и ограбват
На нас са причинили огромни мръсотии По зли от турците сабили да не говорим за Балканската война, преди нея за Берлин! Съюзници- разбойници, с тях е свързана песента марш на Българските войници!
Не случайно, македонският турски управител в интервю е казал относно съюза ни със сърби и гърци, че сме допуснали голяма грешка!
Че не сме потърсили директно турците, щели сме да се разберем като хора
А сме потърсили тези, от които нищо добро не може да се очаква? Лъжци и измамници!
Що се отнася до писането и то не е тяхна заслуга!
Езикът им е наложен от императори, влюбени в гръцкия И накрая- от Англия!
цитирай
8. kvg55 - leonleonovpom2,
01.03 22:57
Странни, я. Можеш ли да направиш сметка, колко пъти през хилядолетията назад сме се разделяли на две?
цитирай
9. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
01.03 23:22
kvg55 написа:
Странни, я. Можеш ли да направиш сметка, колко пъти през хилядолетията назад сме се разделяли на две?


Това деление е типично за феодализма То е една от причините за падането ни под турско!
Има го още по времето на Самуил. Воеводите Ивац, Кракра, Сермон и други, действат самостоятелно!

Михаил Шишман реално няма армия, разчита на Мирчо Стари, да доведе армията край Търново!
Но той решава друго, да остави Търново на съдбата

Българите уивително приличат на траките в едно отношение! Не знам, защо спецовете по история се правят ,че не го виждат Впрочем, не им отърва, затова!
Не са единни?
И както е казал Херодот, ако са били единни траките, никой в света е нямало да бъде в състояние да ги победи!
Същата работа са и Българите, за съжаление
цитирай
10. leonleonovpom2 - Малко смях!
02.03 00:02
Жена ми и синът ми обсъждат щъркелите?
Обикновено отбягвам такива разговори, защото минават в люти разправии и крясъци? Плюс това, в тази тема, изобщо не мога да се меря със сина, изучи като дете енциклопедията ан животните
Но усещам, че ще имам поле за действие и съм в бойна готовност
Синът и разправя ,че щъркелът е вид лешояд, тя му опонира
Той и казва ,че тя нищо не разбира от щъркели, кога е имала работа с тях, защо му говори глупости
Моят момент за намеса дойде! Казвам ,че тя изключително много разбира от щъркели, защото е имала много работа с тях? Тя се изненадва, каква работа е имала с щъркелите?
Вече ми падна на левачката ! Как ,забравила ли е , че те донесоха децата? И излизам с чувство на удовлетворение!Че вредния шум за тъпанчетата на ушите ми е наказан!
цитирай
11. shtaparov - Поздрав приятелю!
02.03 07:39
Според мен римското име ПУЛХЕР означава БУЛГЕР,а значението СЛАВЕН е нарицателно,което описва чертите на Българите. С оглед това,че името съществува още в Римската република,явно са визирани не Българите от IV-VI век след Христа а онези,които убили македонския цар Пролемей Керавнос и пили вино от главата му: по-конкретно Болг и Брем. Някой от предците на римския род Пулхер вероятно е бил Българин- затова е носел това име. Да мислим че го е носел,понеже се считал за победител на Българите не върви- ако бе така,римското обяснение на името нямаше да е КРАСИВ,а щеше да е нещо близко до ГРУБ или ВУЛГАРЕН.
цитирай
12. shtaparov - :)
02.03 07:40
leonleonovpom2 написа:
Жена ми и синът ми обсъждат щъркелите?
Обикновено отбягмам такива разговори, защото минават в люти разправии и крясъци? Плюс това, в тази тема, изобщо не мога да се меря със сина, изучи като дете енциклопедията ан животните
Но усещам, че ще имам поле за действие и съм в бойна готовност
Синът и разправя ,че щъркелът е вид лешояд, тя му опонира
Той и казва ,че тя нищо не разбира от щъркели, кога е имала работа с тях, защо му говори глупости
Моят момент за намеса дойде! Казвам ,че тя изключително много разбира от щъркели, защото е имала много работа с тях? Тя се изненадва, каква работа е имала с щъркелите?
Вече ми падна на левачката ! Как ,забравила ли е , че те донесоха децата? И излизам с чувство на удовлетворение!Че вредния шум за тъпанчетата на ушите ми е наказан!

Усмихна ме много- поздравления!
цитирай
13. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
02.03 08:46
shtaparov написа:
Според мен римското име ПУЛХЕР означава БУЛГЕР,а значението СЛАВЕН е нарицателно,което описва чертите на Българите. С оглед това,че името съществува още в Римската република,явно са визирани не Българите от IV-VI век след Христа а онези,които убили македонския цар Пролемей Керавнос и пили вино от главата му: по-конкретно Болг и Брем. Някой от предците на римския род Пулхер вероятно е бил Българин- затова е носел това име. Да мислим че го е носел,понеже се считал за победител на Българите не върви- ако бе така,римското обяснение на името нямаше да е КРАСИВ,а щеше да е нещо близко до ГРУБ или ВУЛГАРЕН.


Истината ще ни извади очите Ако бяхме гърци, отдавна да сме я прегърнали и да я разтръбим из света!
Като светата истина!
Но ние се суетим?
Този дали ще я хареса? Дали няма да се ядоса? Другият д, до него, да не се обиди, че сме скрили от него?
А главният главанак, да не се разкряка, че без негово разрешение сме разгласили? Питали ли сме го, дали е съгласен!
С опасна работа сме се захванали!
Я по добре, да си траем и да гледаме умно, говорейки на ум!
цитирай
14. mt46 - Здравей, Иване!
02.03 11:42
Римляните са прегазили, смазали траките. Е, някои траки са се издигнали, понеже са станали ромеи. Но повечето са били роби и наемни римски войници, които се биели и умирали за славата и величието на Римската империя...
Останалото са народни приказки, митове и легенди...
Може ли да ми посочиш тракийски гробници, датирани от четвърти век насам? Щото само с голословия и грандомания не става...
цитирай
15. leonleonovpom2 - Здравей, Марине!
02.03 14:16
mt46 написа:
Римляните са прегазили, смазали траките. Е, някои траки са се издигнали, понеже са станали ромеи. Но повечето са били роби и наемни римски войници, които се биели и умирали за славата и величието на Римската империя...
Останалото са народни приказки, митове и легенди...
Може ли да ми посочиш тракийски гробници, датирани от четвърти век насам? Щото само с голословия и грандомания не става...


Грешиш, Марине!
Закърмен съм с историята на Рим, имам десетки публикации в тази област!
Римляните изобщо не са смазвали траките !
Нещо повече, близо век и половина е съществувало автономното одриско царство на Сапейската династия, тук, на нашите земи! Главното му пристанище е Анхиало! Автономията я ликвидира Клавдий, защото му писнало от доноси и интриги, типично по Днешен Български маниер!?
Това известно ли ти е? Това царство си има и собствено монетосечене
От измислената държава Елада и папер не е останал
Траките са били елитни войници, това с робството, откъде го измисли?Още Херодот е казал, че те са такива войници, че, ако се обединят, никой в света няма да е в състояние да ги победи!
Те, все още са имали държава, когато Сенека е бил роб в императорския двор!
После, с конституцията на Каракала, 212г сл Хр., траките придобиват римско гражданства и някои, в качеството си на такива, стават и императори!
Ако някой изчезва в този период физически, това е Гърция! И то до близо 1700- на година, когато Англия я открива с няколко топовни изстрела по Акропола в Атина ! Тогава заселена от арнаути....

Ти общувал ли си някога с грък, на културно или научно ниво?
Знаеш ли колко им е багажа, с малки изключения?
20 хиляди могили има в България Много от тях са връх в строителството, трудно повторим днес! Какво искаш да кажеш, че щом е прекратен този ритуал, това е знак, че траките са измрели ли?
Много наивно?
Ами, след като гръцка държава има реално само около 50 години, благодарение на юмрука на Спарта, за каква гръцка цивилизация става дума тогава? Или ще разиграваме вариант на тука има- тука няма!?
Гърците ни са причинили толкова злини, че само някой не в ред или невеж може да им се възхищава? Има свестни хора безспорно, в рода ми- също!
Но аз говоря в общ план!Човек ,носител на висока хуманност и широк научен поглед не е способен на подобна низост!
А, защо се забравя в същото време, чие дело са педерастията, содомията и педофилията?
цитирай
16. leonleonovpom2 - Във връзка с историята на Рим
02.03 17:53
Един стар виц от серията" Петка и Чапаев"
Петка решил да става и той висшист! Посъветвал се с Чапаев, какво да учи? Чапаев веднага отсекал, че най- лесно за него, ще е да учи история на Рим! Рим като тях воюва, един вид, повторение на направеното от тях
Петка записал тази специалност
Но, един ден, запотен нахълтва в кабинета на Чапаев и го проклина за съвета! Нищо не разбира от написаното?
Ето, например, едно изречение-
Патриции правили оргии с матрони? Каква далавера става тук?
Чапае, ухилен, казал да се успокои Сега ще му разясни всичко
Матроните са леки жени Оргията е спявка
А, видиш ли патрициите, вероятно е печатна грешка! Това са римските партийци!
Успокоен, Петка отишъл да чете за изпита!....
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 10009611
Постинги: 1431
Коментари: 30412
Гласове: 107441
Архив
Календар
«  Октомври, 2024  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031