Постинг
29.09.2020 20:58 -
Вервам
Това е любимият глагол на царя, с който направи силно впечатление, когато всички се надяваха в него, че ще оправи нещата! Използваше старинната форма на вярвам, която е съхранена по селата обикновено и днес! В този глагол е синтезирана надеждата за нещо истинско, нещо истинно ,че то ще се случи !Вярата в нещо вярно добро, хубаво! И не на последно място,надеждата ,че това ,което се говори, , е вярно е Защото е истина!
Е, блажени са верующите! Които сляпо повярваха на царя за 800- те дни! Но все пак, вдъхна надежди човекът! И това не е малко!
Там е работата ,че вярвам, не е само наш ,основополагащ глагол в езика И производните от него.На латински VERE/вере/ е нещо вярно, справедливо и разбира се- истинно! Вере- вярно Веро- наистина!Вярно!
Е, ако някой каже ,че това е случайно съвпадение, нищо друго, запазвам си правото ,да не му повярвам и да се съгласявам с подобно заключение!
Отново попадение Съвпадение в основополагаща дума в езика в Български и в латински? Най- логичното обяснение за него е ,че в далечните времена латини и Българи са били най- малко с близко съжителство, ако не, с общ произход!? Не в монголските степи!
Veritas--действителност, честност, правдивост...
Какво е положението с други езици от романската група?
На италиански- vero , чете се веро , означава истински, действителен ,правдив Обобщено , означава ,че нещата ,които са обект на вниманието , техните тълкувания, са истинни! Ще рече, че техният анализ е верен!
Смисълът на VERITA i се концентрира в ИСТИНА Това, което се обсъжда е ВЯРНО!
Подобно е положението и във френския -verite e ИСТИНА! Се ла верите мем- Това е самата истина!
Тази вяра е дала и отражение в имената-женските например - Вяра, Вера, Верка Истинност, правдивост, вяра в добро, това означават !
И в религиозен смисъл вярата озночава надежда за нещо истинско, правдиво, добро.......................
Не е ясно това съвпадение между основополагащи думи в езика-Български и латински ,защо се подминава без внимание? Латинският е вън от употреба п о нашите земи , още преди идването на каназ Аспарух тук! Тогавашните ни граматици, ако са заели думата, би трябвало да се ориентират към гръцкия!?
Но явно не става дума за заемка!
Е, блажени са верующите! Които сляпо повярваха на царя за 800- те дни! Но все пак, вдъхна надежди човекът! И това не е малко!
Там е работата ,че вярвам, не е само наш ,основополагащ глагол в езика И производните от него.На латински VERE/вере/ е нещо вярно, справедливо и разбира се- истинно! Вере- вярно Веро- наистина!Вярно!
Е, ако някой каже ,че това е случайно съвпадение, нищо друго, запазвам си правото ,да не му повярвам и да се съгласявам с подобно заключение!
Отново попадение Съвпадение в основополагаща дума в езика в Български и в латински? Най- логичното обяснение за него е ,че в далечните времена латини и Българи са били най- малко с близко съжителство, ако не, с общ произход!? Не в монголските степи!
Veritas--действителност, честност, правдивост...
Какво е положението с други езици от романската група?
На италиански- vero , чете се веро , означава истински, действителен ,правдив Обобщено , означава ,че нещата ,които са обект на вниманието , техните тълкувания, са истинни! Ще рече, че техният анализ е верен!
Смисълът на VERITA i се концентрира в ИСТИНА Това, което се обсъжда е ВЯРНО!
Подобно е положението и във френския -verite e ИСТИНА! Се ла верите мем- Това е самата истина!
Тази вяра е дала и отражение в имената-женските например - Вяра, Вера, Верка Истинност, правдивост, вяра в добро, това означават !
И в религиозен смисъл вярата озночава надежда за нещо истинско, правдиво, добро.......................
Не е ясно това съвпадение между основополагащи думи в езика-Български и латински ,защо се подминава без внимание? Латинският е вън от употреба п о нашите земи , още преди идването на каназ Аспарух тук! Тогавашните ни граматици, ако са заели думата, би трябвало да се ориентират към гръцкия!?
Но явно не става дума за заемка!
Тагове:
Вълнообразно
И ХИТЛЕР ГО ЧЕРВЕНОТО ЗНАМЕ РОДИ
Владетелските титли в Европа, начиная от...
Прочетен от създаването: 6000000 + ЙЕЕЕ....
Владетелските титли в Европа, начиная от...
Прочетен от създаването: 6000000 + ЙЕЕЕ....
Не е трудно да се отговори. Дали през латински, дали през славянски език - коренът си е "бер", тюркското "събирам". Veritas включва в себе си и една част от начина на образуване на съставните глаголи в тюркския език - "иту". Най-общо казано, българският глагол "иди" :):):). И в двата случая в днешния ни език тази дума влиза конструктивно от стария, прастария български :). Моля да не се сърдиш, а помисли или питай дали не съм прав :)?
цитирай1. dobrodan - Здравей, Ваньо :)! Хубав въпрос си задал :).
21:13
Не е трудно да се отговори. Дали през латински, дали през славянски език - коренът си е "бер", тюркското "събирам". Veritas включва в себе си и една част от начина на образуване на съставните глаголи в тюркския език - "иту". Най-общо казано, българският глагол "иди" :):):). И в двата случая в днешния ни език тази дума влиза конструктивно от стария, прастария български :). Моля да не се сърдиш, а помисли или питай дали не съм прав :)?
цитирай
Не, не ти се сърдя! Нали целта е , да има диалог!
Не гоним върховенство, просто споделяме
Аз виждам непосредствена близос, почти еднаквост ,звукова и смислова на тази наша дума с латинския и аналог , а и в останалите езици от романската група Имам и някакво обяснение За един период от около три хиляди години назад!
Преди тях, как са стояли нещата, не знам и не смея да гадая Не , че в знайния период всичко ми е ясно! Но нещо смятам ,че съм хванал!
Хубава вечер!
цитирай21:13
Не е трудно да се отговори. Дали през латински, дали през славянски език - коренът си е "бер", тюркското "събирам". Veritas включва в себе си и една част от начина на образуване на съставните глаголи в тюркския език - "иту". Най-общо казано, българският глагол "иди" :):):). И в двата случая в днешния ни език тази дума влиза конструктивно от стария, прастария български :). Моля да не се сърдиш, а помисли или питай дали не съм прав :)?
цитирай
Не, не ти се сърдя! Нали целта е , да има диалог!
Не гоним върховенство, просто споделяме
Аз виждам непосредствена близос, почти еднаквост ,звукова и смислова на тази наша дума с латинския и аналог , а и в останалите езици от романската група Имам и някакво обяснение За един период от около три хиляди години назад!
Преди тях, как са стояли нещата, не знам и не смея да гадая Не , че в знайния период всичко ми е ясно! Но нещо смятам ,че съм хванал!
Хубава вечер!
3.
dobrodan -
Тия дни се зачетох в kubarev. ru за разнообразие и наистина се втрещих :).
29.09.2020 22:13
29.09.2020 22:13
Не съм от вярващите на всичко подхвърлено, обаче..... Струва си да се замисли човек!
Комай световната цивилизация ще излезе, че започва далеч, много далеч оттук....
Добре. Това е извън темата. Исках само да добавя, че старобългарското "веровати" е отново изцяло конструкция през тюркски език, вторият корен е "оба/уба" - род, племе.
С какво съм се захванал..... ужасно е, но връщане няма. Истината ми е скъпа. И горчи.
цитирайКомай световната цивилизация ще излезе, че започва далеч, много далеч оттук....
Добре. Това е извън темата. Исках само да добавя, че старобългарското "веровати" е отново изцяло конструкция през тюркски език, вторият корен е "оба/уба" - род, племе.
С какво съм се захванал..... ужасно е, но връщане няма. Истината ми е скъпа. И горчи.
3. dobrodan - Тия дни се зачетох в kubarev. ru за разнообразие и наистина се втрещих :).
22:13
Не съм от вярващите на всичко подхвърлено, обаче..... Струва си да се замисли човек!
Комай световната цивилизация ще излезе, че започва далеч, много далеч оттук....
Добре. Това е извън темата. Исках само да добавя, че старобългарското "веровати" е отново изцяло конструкция през тюркски език, вторият корен е "оба/уба" - род, племе.
С какво съм се захванал..... ужасно е, но връщане няма. Истината ми е скъпа. И горчи.
цитирай
Добре, да допуснем ,че си прав!
А как си обясняваш почти сто процентовото съвпадение на думата с латинската-и звуково , и смислово
На какво се дължи?
Иначе ,контактът ни с истинските турци, може да е бил единствено по времето на Александър-походът на изток и после голямото преселение след разпадането на Кушанската империя Тюрките са пребивавали в днешните Тюркменистан и Узбекистан, тогава са били плодородни полета Но предвижването на войските и преселниците е ставало по известния път на коприната - няма богат избор от пътища в района И да е имало пряк контакт, бил е кратковременен!
Как така става преминаване на думи ,без пряк контакт?
Хубава вечер
цитирай22:13
Не съм от вярващите на всичко подхвърлено, обаче..... Струва си да се замисли човек!
Комай световната цивилизация ще излезе, че започва далеч, много далеч оттук....
Добре. Това е извън темата. Исках само да добавя, че старобългарското "веровати" е отново изцяло конструкция през тюркски език, вторият корен е "оба/уба" - род, племе.
С какво съм се захванал..... ужасно е, но връщане няма. Истината ми е скъпа. И горчи.
цитирай
Добре, да допуснем ,че си прав!
А как си обясняваш почти сто процентовото съвпадение на думата с латинската-и звуково , и смислово
На какво се дължи?
Иначе ,контактът ни с истинските турци, може да е бил единствено по времето на Александър-походът на изток и после голямото преселение след разпадането на Кушанската империя Тюрките са пребивавали в днешните Тюркменистан и Узбекистан, тогава са били плодородни полета Но предвижването на войските и преселниците е ставало по известния път на коприната - няма богат избор от пътища в района И да е имало пряк контакт, бил е кратковременен!
Как така става преминаване на думи ,без пряк контакт?
Хубава вечер
имах преведена една статия за етруския език. Предполагам оттам да са влезли в латинския купищата! тюркоезични думи. Гръцкият език също се е срещал с езика на тюрките още преди да се чуе за Древна Гърция каквото и да било :). Това обаче по-нататък.
Вече доста пъти писах - народ и език не е едно и също нещо. Не е нужно турците или новите :) тюрки да са имали пряк контакт с латините. Макар и авгурите/огури и августите/огузи да не ми дават мира вече цяла година :)!
Има едни снимки на скулптури на римляни :):):):) и гърци:):):). Толкова са европеидни, направо да ги разцелуваш!
Има и добра снимка на вълчицата, откърмила Ромул и Рем. За огромно учудване това е степен каспийски вълк.......нищо общо с вълците, които познаваме :).
И още нещо, малко шеговито под формата на въпрос към тебе :),
кога римляните впрягаха ЕЛЕНИ в колесниците си?
Приятелю? Нищо почти в тая масоно-илюминатска история, която се преподава, не е на мястото си. НИЩИЧКО.
цитирайВече доста пъти писах - народ и език не е едно и също нещо. Не е нужно турците или новите :) тюрки да са имали пряк контакт с латините. Макар и авгурите/огури и августите/огузи да не ми дават мира вече цяла година :)!
Има едни снимки на скулптури на римляни :):):):) и гърци:):):). Толкова са европеидни, направо да ги разцелуваш!
Има и добра снимка на вълчицата, откърмила Ромул и Рем. За огромно учудване това е степен каспийски вълк.......нищо общо с вълците, които познаваме :).
И още нещо, малко шеговито под формата на въпрос към тебе :),
кога римляните впрягаха ЕЛЕНИ в колесниците си?
Приятелю? Нищо почти в тая масоно-илюминатска история, която се преподава, не е на мястото си. НИЩИЧКО.
Това за историята е общо взето така! Ако не са били англичаните например, Гърция сега никой нямаше да я знае и ние щяхме да сме в етносните ни граници Ако....!
Сега ,за културата, науката, техниката, движението е от ро- развитите ,към по- изостанарлите, а не обратното Нормалното!
Римляните са създали империя, просъществувала 1000 години Такава се е опитал да създаде и Хитлер- но за няколко години Това, за илюстрация на постигнатото от римляните!
Хазари, авари,са създали след като Рим го няма подобие на държави и бързо, като при хуните, те са изчезнали от хоризонта Първите явно считаш за тюрко езични Това говори за нестабилността на самата държава , камо ли тя да налага някаква мода, в случая културна ,по света!
Спомням си един комичен случай с Недялко Йорданов, когато употреби- АРИ В смисъл на хайде Ари на италиански е дий! Като с подканва кона-Хайде, тръгвай!
Апострофираха ме ,че арЕ било циганско? Оттам е влязло в Българския А, вероятно и в италианския Да , има какво да черпят италианците от богатата циганска култура
Да не бъда разбиран криво
Не е изключено ,от една изостанала култура да се почерпи нещо Но това да е система, начин на поведение, нещата така граничат с абсурд
Да, тезата на Одринския тракийски университет Траките са тураки и оттам-турци
И етруските и те са такива?
С какво се доказва, като се има предвид по- нататъшното развитие на народите, че преди хиряди години ,римляните са се образовали езиково от тюрките и те са били водещи в тази област, а не обратно?
Като гръцките изобретения във всички области Техни са ,но са взети от други, преди тях!?
След като ние се отказваме да имаме общо с траките и негрите ще искат да са били траки
Явно, гордост е ,да си свързан с траките ! За всички ,без нас! Подаряваме Спартак, десетки римски императори, на всеки ,който ги иска!
Халал да му са!
Хубав ден!
цитирайСега ,за културата, науката, техниката, движението е от ро- развитите ,към по- изостанарлите, а не обратното Нормалното!
Римляните са създали империя, просъществувала 1000 години Такава се е опитал да създаде и Хитлер- но за няколко години Това, за илюстрация на постигнатото от римляните!
Хазари, авари,са създали след като Рим го няма подобие на държави и бързо, като при хуните, те са изчезнали от хоризонта Първите явно считаш за тюрко езични Това говори за нестабилността на самата държава , камо ли тя да налага някаква мода, в случая културна ,по света!
Спомням си един комичен случай с Недялко Йорданов, когато употреби- АРИ В смисъл на хайде Ари на италиански е дий! Като с подканва кона-Хайде, тръгвай!
Апострофираха ме ,че арЕ било циганско? Оттам е влязло в Българския А, вероятно и в италианския Да , има какво да черпят италианците от богатата циганска култура
Да не бъда разбиран криво
Не е изключено ,от една изостанала култура да се почерпи нещо Но това да е система, начин на поведение, нещата така граничат с абсурд
Да, тезата на Одринския тракийски университет Траките са тураки и оттам-турци
И етруските и те са такива?
С какво се доказва, като се има предвид по- нататъшното развитие на народите, че преди хиряди години ,римляните са се образовали езиково от тюрките и те са били водещи в тази област, а не обратно?
Като гръцките изобретения във всички области Техни са ,но са взети от други, преди тях!?
След като ние се отказваме да имаме общо с траките и негрите ще искат да са били траки
Явно, гордост е ,да си свързан с траките ! За всички ,без нас! Подаряваме Спартак, десетки римски императори, на всеки ,който ги иска!
Халал да му са!
Хубав ден!
да не слагаме под общ знаменател език и етнос :):):).
Траките не са "тураки" :):):), а самите турци :):):) не са народ, а народност!
Да, тези племена, които броим за тракийски, явно в езиково отношение са били наясно с езика, наречен тюркски. Спекулациите, че тюрките са траки, издишат отвсякъде. Лошото е, че имат общ прародител, както неведнъж вече казвах :).
Между другото..... Нещо с Рим и римската цивилизация не се връзва с общоприетото в историята. Ако ти се занимава, можеш да разгледаш скулптури на римляни и гърци, има богат снимков материал при Кубарев. После ми кажи, че не е вярно :).
Имай предвид, че имената на немалко тракийски племена са конструирани през езика на тюрките? А някоя и друга "гръцка" думичка по странен начин съвпада с думи в Манчжурия и Монголия??? Фаланга например?!
Защо да подаряваме някому каквото и да било? Всичко си е наше :). ДОРИ И РИМ!
В това число и особено и най-вече Новият Рим :)!
цитирайТраките не са "тураки" :):):), а самите турци :):):) не са народ, а народност!
Да, тези племена, които броим за тракийски, явно в езиково отношение са били наясно с езика, наречен тюркски. Спекулациите, че тюрките са траки, издишат отвсякъде. Лошото е, че имат общ прародител, както неведнъж вече казвах :).
Между другото..... Нещо с Рим и римската цивилизация не се връзва с общоприетото в историята. Ако ти се занимава, можеш да разгледаш скулптури на римляни и гърци, има богат снимков материал при Кубарев. После ми кажи, че не е вярно :).
Имай предвид, че имената на немалко тракийски племена са конструирани през езика на тюрките? А някоя и друга "гръцка" думичка по странен начин съвпада с думи в Манчжурия и Монголия??? Фаланга например?!
Защо да подаряваме някому каквото и да било? Всичко си е наше :). ДОРИ И РИМ!
В това число и особено и най-вече Новият Рим :)!
Вервай, но с едно на ум.
цитирай7. dobrodan - Добре, че не броя вече колко пъти писах :):):)
08:59
да не слагаме под общ знаменател език и етнос :):):).
Траките не са "тураки" :):):), а самите турци :):):) не са народ, а народност!
Да, тези племена, които броим за тракийски, явно в езиково отношение са били наясно с езика, наречен тюркски. Спекулациите, че тюрките са траки, издишат отвсякъде. Лошото е, че имат общ прародител, както неведнъж вече казвах :).
Между другото..... Нещо с Рим и римската цивилизация не се връзва с общоприетото в историята. Ако ти се занимава, можеш да разгледаш скулптури на римляни и гърци, има богат снимков материал при Кубарев. После ми кажи, че не е вярно :).
Имай предвид, че имената на немалко тракийски племена са конструирани през езика на тюрките? А някоя и друга "гръцка" думичка по странен начин съвпада с думи в Манчжурия и Монголия??? Фаланга например?!
Защо да подаряваме някому каквото и да било? Всичко си е наше :). ДОРИ И РИМ!
В това число и особено и най-вече Новият Рим :)!
цитирай
Кой кум, кой сват, кой - на булката-брат!?
На мен не ми е ясно, как гюптяните са строили пирамидите? Двеста тонната плоча ,да приемем ,че я носят-по сто килограма всеки, трябват две хиляди души Как са я вдигнали на 80 метра и са я наместили там? Това и днес не може да се направи И ред други, необясними неща има!
Хубав ден!
цитирай08:59
да не слагаме под общ знаменател език и етнос :):):).
Траките не са "тураки" :):):), а самите турци :):):) не са народ, а народност!
Да, тези племена, които броим за тракийски, явно в езиково отношение са били наясно с езика, наречен тюркски. Спекулациите, че тюрките са траки, издишат отвсякъде. Лошото е, че имат общ прародител, както неведнъж вече казвах :).
Между другото..... Нещо с Рим и римската цивилизация не се връзва с общоприетото в историята. Ако ти се занимава, можеш да разгледаш скулптури на римляни и гърци, има богат снимков материал при Кубарев. После ми кажи, че не е вярно :).
Имай предвид, че имената на немалко тракийски племена са конструирани през езика на тюрките? А някоя и друга "гръцка" думичка по странен начин съвпада с думи в Манчжурия и Монголия??? Фаланга например?!
Защо да подаряваме някому каквото и да било? Всичко си е наше :). ДОРИ И РИМ!
В това число и особено и най-вече Новият Рим :)!
цитирай
Кой кум, кой сват, кой - на булката-брат!?
На мен не ми е ясно, как гюптяните са строили пирамидите? Двеста тонната плоча ,да приемем ,че я носят-по сто килограма всеки, трябват две хиляди души Как са я вдигнали на 80 метра и са я наместили там? Това и днес не може да се направи И ред други, необясними неща има!
Хубав ден!
8. kvg55 - leonleonovpom2,
13:04
Вервай, но с едно на ум.
цитирай
Да, но с две на ум!
Второто идва от Пустол! Него човек винаги трябва да го има на ум, защото е голям спец по гадориите! Имало го, не съм проверявал и в Гинес! На видно място, на титулната страница!
Хубав ден!
цитирай13:04
Вервай, но с едно на ум.
цитирай
Да, но с две на ум!
Второто идва от Пустол! Него човек винаги трябва да го има на ум, защото е голям спец по гадориите! Имало го, не съм проверявал и в Гинес! На видно място, на титулната страница!
Хубав ден!
11.
dobrodan -
Като каза за пирамидите.... това е много, много преди последната, нашата
30.09.2020 16:14
30.09.2020 16:14
цивилизация. По света е пълно с мегалитни строежи, не са само те.
Може би са строени от хора, може би - не.
Или пък някой е помогнал на човеците... Имам доста събрано за т. нар. гиганти, но нищо ново. Предполагам, че пътуванията във времето са възможни, а това би обяснило страхотно много от иначе необяснимите технически и културни артефакти :).
И съм абсолютно сигурен, че човекът като вид не е възникнал като плод на Дарвиновата еволюция. Защо и как, били сме нужни на някого, може би за да го боготворим :).
цитирайМоже би са строени от хора, може би - не.
Или пък някой е помогнал на човеците... Имам доста събрано за т. нар. гиганти, но нищо ново. Предполагам, че пътуванията във времето са възможни, а това би обяснило страхотно много от иначе необяснимите технически и културни артефакти :).
И съм абсолютно сигурен, че човекът като вид не е възникнал като плод на Дарвиновата еволюция. Защо и как, били сме нужни на някого, може би за да го боготворим :).
Здравей, Адаш. Мисля, че вервам и врвам са правилни. Преди 1946 г. имаше една буква"е двойно", която можеше да се чете като е или като я. След като я премахнаха възникна този проблем, който се дължи на различните диалекти из България.
Поздрави
цитирайПоздрави
11. dobrodan - Като каза за пирамидите.... това е много, много преди последната, нашата
16:14
цивилизация. По света е пълно с мегалитни строежи, не са само те.
Може би са строени от хора, може би - не.
Или пък някой е помогнал на човеците... Имам доста събрано за т. нар. гиганти, но нищо ново. Предполагам, че пътуванията във времето са възможни, а това би обяснило страхотно много от иначе необяснимите технически и културни артефакти :).
И съм абсолютно сигурен, че човекът като вид не е възникнал като плод на Дарвиновата еволюция. Защо и как, били сме нужни на някого, може би за да го боготворим :).
Да, това е едната възможност
Другата е, да са строени от човешка пак цивилизация, но много по- напреднала от нас И загинала- като атлантите например
И после ,останалото от нея ,да е ползвано от египтяните!?
Хубав ден!
цитирай16:14
цивилизация. По света е пълно с мегалитни строежи, не са само те.
Може би са строени от хора, може би - не.
Или пък някой е помогнал на човеците... Имам доста събрано за т. нар. гиганти, но нищо ново. Предполагам, че пътуванията във времето са възможни, а това би обяснило страхотно много от иначе необяснимите технически и културни артефакти :).
И съм абсолютно сигурен, че човекът като вид не е възникнал като плод на Дарвиновата еволюция. Защо и как, били сме нужни на някого, може би за да го боготворим :).
Да, това е едната възможност
Другата е, да са строени от човешка пак цивилизация, но много по- напреднала от нас И загинала- като атлантите например
И после ,останалото от нея ,да е ползвано от египтяните!?
Хубав ден!
barin написа:
Здравей, Адаш. Мисля, че вервам и врвам са правилни. Преди 1946 г. имаше една буква"е двойно", която можеше да се чете като е или като я. След като я премахнаха възникна този проблем, който се дължи на различните диалекти из България.
Поздрави
Поздрави
Да, смятам ,че си прав!Че тази е причината !И като ,че ли има някаква агресивност в западния диалект Вяра, но-верицата ти!? Но пък Западният диалект е приятен за слушане! Малко майтапчийски звучи, като македонският диалект!
Правило ми е впечатление, че словенците внимателно слушат като говорим, без да се месят в разговора Приятел ми каза ,че именно техният език е най-близък до нашия? Интересното е, че град при тях има смисъл на замък Нормално, около него се формира градът!
Хубава вечер, Адаш!
Тук, сега, процентът на какаваните е малко под четири
Друг е въпросът, че един се дублира и в предния!
Той също е какаванин, но на квадрат!
цитирайДруг е въпросът, че един се дублира и в предния!
Той също е какаванин, но на квадрат!
Да припомня покойния Илия Минев:
”Не вярвай, не се страхувай, бори се!”
А за ”вервайте”, на т.н. Симо, мога да кажа нещо, от което ще ви настръхнат ушите.
Без значение, че днес е денят на усмивката.
:)))
цитирай”Не вярвай, не се страхувай, бори се!”
А за ”вервайте”, на т.н. Симо, мога да кажа нещо, от което ще ви настръхнат ушите.
Без значение, че днес е денят на усмивката.
:)))
16. nedovolen - Да припомня покойния Илия Минев...
13:26
Да припомня покойния Илия Минев:
”Не вярвай, не се страхувай, бори се!”
А за ”вервайте”, на т.н. Симо, мога да кажа нещо, от което ще ви настръхнат ушите.
Без значение, че днес е денят на усмивката.
:)))
цитирай
Изтрий
не, не го казвай, да не се изкриви усмивката!
Вината не е на този, който е излъгал, а на онзи, наивния, който е повЕрвал!
Майсторлъкът е така да излъжеш, че на излъганият да му стане дори приятно Иначе дърводелски и селяндурски лъжи никой не обича!
Благородниците си личат и по това, че лъжите им са добре изпипани и баламурниците, верват ли, верват!
Хубав ден, приятелю!
цитирай13:26
Да припомня покойния Илия Минев:
”Не вярвай, не се страхувай, бори се!”
А за ”вервайте”, на т.н. Симо, мога да кажа нещо, от което ще ви настръхнат ушите.
Без значение, че днес е денят на усмивката.
:)))
цитирай
Изтрий
не, не го казвай, да не се изкриви усмивката!
Вината не е на този, който е излъгал, а на онзи, наивния, който е повЕрвал!
Майсторлъкът е така да излъжеш, че на излъганият да му стане дори приятно Иначе дърводелски и селяндурски лъжи никой не обича!
Благородниците си личат и по това, че лъжите им са добре изпипани и баламурниците, верват ли, верват!
Хубав ден, приятелю!
Сем. Ноеви - пак един език.
Така че нашата връзка с тюркските езици е безспорна.
Но не случайно "индоевропейските" се разглеждат отделно от турските. Или цел свет е в голема грешка? Не вЕрвам.
Няма научно дирене без причина. Въпросът е причината в обекта ли е или в субекта.
Не моем разберем, ква е таа страс у Добърден да ни сродява с турците. Според господстващото мнение, тюрките не са етнос (много са различни), а езикова група. И нашите предци, по пътя си от Тракия и Черноморието да Памир и Хиндокуш и ОБРАТНО, много са се мешали и женили с тюрки. Не само аз съм забелязал, че НАШИТЕ туркини обичат български мъже. Много наши жени харесват турски мъже. Ето ти ВСЕСТРАНЕН обмен. Нема лошо, ако потомството е жизнено.
Но една е приликата между вервам и вересия и веритас от една страна и между вервам и "бер"+"иди" от друга страна. Толко далечна връзка, че сношението е крайно проблемно. Потомство - още повече.
цитирайТака че нашата връзка с тюркските езици е безспорна.
Но не случайно "индоевропейските" се разглеждат отделно от турските. Или цел свет е в голема грешка? Не вЕрвам.
Няма научно дирене без причина. Въпросът е причината в обекта ли е или в субекта.
Не моем разберем, ква е таа страс у Добърден да ни сродява с турците. Според господстващото мнение, тюрките не са етнос (много са различни), а езикова група. И нашите предци, по пътя си от Тракия и Черноморието да Памир и Хиндокуш и ОБРАТНО, много са се мешали и женили с тюрки. Не само аз съм забелязал, че НАШИТЕ туркини обичат български мъже. Много наши жени харесват турски мъже. Ето ти ВСЕСТРАНЕН обмен. Нема лошо, ако потомството е жизнено.
Но една е приликата между вервам и вересия и веритас от една страна и между вервам и "бер"+"иди" от друга страна. Толко далечна връзка, че сношението е крайно проблемно. Потомство - още повече.
krumbelosvet написа:
Сем. Ноеви - пак един език.
Така че нашата връзка с тюркските езици е безспорна.
Но не случайно "индоевропейските" се разглеждат отделно от турските. Или цел свет е в голема грешка? Не вЕрвам.
Няма научно дирене без причина. Въпросът е причината в обекта ли е или в субекта.
Не моем разберем, ква е таа страс у Добърден да ни сродява с турците. Според господстващото мнение, тюрките не са етнос (много са различни), а езикова група. И нашите предци, по пътя си от Тракия и Черноморието да Памир и Хиндокуш и ОБРАТНО, много са се мешали и женили с тюрки. Не само аз съм забелязал, че НАШИТЕ туркини обичат български мъже. Много наши жени харесват турски мъже. Ето ти ВСЕСТРАНЕН обмен. Нема лошо, ако потомството е жизнено.
Но една е приликата между вервам и вересия и веритас от една страна и между вервам и "бер"+"иди" от друга страна. Толко далечна връзка, че сношението е крайно проблемно. Потомство - още повече.
Така че нашата връзка с тюркските езици е безспорна.
Но не случайно "индоевропейските" се разглеждат отделно от турските. Или цел свет е в голема грешка? Не вЕрвам.
Няма научно дирене без причина. Въпросът е причината в обекта ли е или в субекта.
Не моем разберем, ква е таа страс у Добърден да ни сродява с турците. Според господстващото мнение, тюрките не са етнос (много са различни), а езикова група. И нашите предци, по пътя си от Тракия и Черноморието да Памир и Хиндокуш и ОБРАТНО, много са се мешали и женили с тюрки. Не само аз съм забелязал, че НАШИТЕ туркини обичат български мъже. Много наши жени харесват турски мъже. Ето ти ВСЕСТРАНЕН обмен. Нема лошо, ако потомството е жизнено.
Но една е приликата между вервам и вересия и веритас от една страна и между вервам и "бер"+"иди" от друга страна. Толко далечна връзка, че сношението е крайно проблемно. Потомство - още повече.
Виж, за вересия , реално даване на пари на вяра, на доверие, не се бях сетил Благодаря, убедително потвърждение по темата!
Не знам съименникът ти, какви доказателства има, но и на мен ми се струва родството с тюркския език малко вероятно Още повече ,той да е водещ?
Никога не съм обичал тлавоблъсканиците, освен , ако не са игра Обичам простите и ясни обясненият! Колкото и сложни да са нещата!Народът бил едно нещо, езикът друго ? Има такива изключения наистина, но ние като Българи не говорим в обикновения живот на немски или на папуаски, нали?
Като в азбуката Въздържал съм се от категорични определения, но нима през годините не е било смущаващо ,че ползваме славянска азбука, която пасва на Българския език? Който по ред показатели превъзхожда останалите в групата И после даваме тази азбука на останалите славяни, да я нагодят към езика си или езика- към нея
Момент, нали ползваме някаква хипотитетична тяхна азбука? Те забравили ли са я,че им я даваме отново!
Прав е Евгени Делев , от Българския етнос са произлезли 10 славянски народи!
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 103292