Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.07.2023 13:56 - Де го врагът на Натовска Западна Европа
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 2725 Коментари: 15 Гласове:
22

Последна промяна: 02.07.2023 14:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Някои наш натовец, бивш партиец,  веднага ще ме определи като серсемин!
Как може да не зная кой е  врагът на милата ни Западна Европа- Русия, натюрлих!?
И е прав, защото тази истина я знае, потен я е учил из партийни бюра и събрания! И аз веднъж, едва изтраях половин час , на открито събрание, да се проверят, всички ли са налице, защото десетина ги нямаше? Мислех вече, да се обадя, да не са в Балкана и да не знаят за Девети и да се крият!? Хубаво, че вкупом дойдоха , вероятно от сладкарницата! Защото, иначе, знаеха, че се шегувам , но не можеха да опредЕлят- кога?
Все пак,  не можах да изтрая погледите от високо на тези, които разчитаха на мен да получат заплата!? И повече не стъпих на това мероприятие......

Така, Франция е в пожари, Марсилия гори, Париж - също! Само руска работа е, някой малък " Сармат" е свършил това!?
Не, не били руснаците, били алжирците, новите французи! Били милиони, колко, който се наеме да ги брои в бидонвилите, знае бройката им, точната! Французите са с гузна съвест по отношение на алжирците, заради прегрешения си по време на колониалния режим! Гледат всячески да угодят на алжирците! Междувременно натрупват и нови задължения към тях! Например, двете световни титли по футбол, с които се фукат! Добре, но без алжирците по произход Зидан и Бензема, щяха да ги гледат , но през крив макарон!
Така, че трябва много да внимават с новите алжирски французи,  да не ги ядосат!?Иначе нови французи- бол, може вече да са дори повече от старите?  Има даже и Байганьовски, на лични места!

Да се върнем на назначената за враг на Запада- Русия!
Тук историята е хептен объркана, да не кажем- сбъркана! Как може да ти е враг  този, който те е отървал от Наполеон, от тогава датират бистрата в Париж и от Хитлер?
Нещо сбъркано и то много, има тук!
На руснаците им върви да са спасители! Намериха се в точния момент в Сирия, в противен случай там щеше днес да се шири ислямска държава!
Дават ли си сметка,кой ще спасява Запада, ако се наложи, безкористно, от новите англичани, германци , французи?
А, сетих се- украинците!

Да, блажени са верующите!




Гласувай:
22



1. iw69 - Руснаци
02.07.2023 14:29
са спасили и Виена в последния момент преди да влязат вътре турците, след като те вече са били разбили крепостната стена на града.

Но може би русите трябва да оставят дъртата, късопаметна и неблагодарна Европа да се удави в собственосътворените й политически екскременти...
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей, Ив!
02.07.2023 16:03
Да, западът не познава необятната руска душа
Че с малко руснакът може да ти е верен приятел, а с много усилия- страшен враг! Може би търси страшен враг, Западът?
Напразно, врагът, радушно приет, е отдавна при него!
Подобно на Рим, той ще му види сметката!
Не мога да забравя плакатът на общината в Барселона- Бежанци, добре сте ни дошли!
А, горе, пропуснал съм Испания!
Там мароканците ще им видят сметката! Например, всички свободни апартаменти в Мадрид са окупирани от мароканци и няма законен начин, те да бъдат изгонени и апартаментите върнати на собствениците им!
цитирай
3. leonleonovpom2 - Морски певецо, за кого и против кого ...
02.07.2023 18:04
Морски певецо, за кого и против кого работя не е твоя работа!
Това е въпрос, засягащ мен и аз решавам какво да правя и как!
Ако имаш нещо по същество, заповядай, въпреки наглостта ти, но такъв, поставящ се наравно с господ, освен на Господ и на мен не ми е драг!
Що се отнася до това, че се тиражира, че работя срещу себе си и някои работят ,в кавички, за това, добре ми е известно
Въпрос на време е такива да останат без тази работа!
цитирай
4. morskipesni - Запиши си ВЕДНАГА адреса и телефона на най-близката гериатрия,
02.07.2023 19:27
защото утре няма да си спомниш въобще какво е трябвало да направиш.
А е наистина от първостепенна важност. Личи от всяка твоя дума.
цитирай
5. leonleonovpom2 - Много мило, Благодаря!
02.07.2023 20:02
Първо ,не се притеснявай, да не пукнеш, като някои като тебе!
Второ, имам такава памет, за която тъпанари като тебе могат само да мечтаят! А ,че си от долнопробните боклуци, личи от коментарите ти, драги ми пубель!

Свързах се и казах ,кой ме е насочил!
Казаха да не ти обръщам внимание, лежал си при тях и си регистриран!Но можелао , превантивно, да те приберат, явно си в криза!
Надявам се, да си доволен!?
цитирай
6. morskipesni - Както ти намекнах,
02.07.2023 21:36
работиш упорито против себе си. Дори самия факт, че ОБИЖДАШ (тъпанар, пубель)- КОГО? Себе си, СЕБЕ СИ! Тук ме знаят всички ПО ИМЕ И ПРОФЕСИЯ, аз съм НЕПОДВЛАСТЕН на обиди от дребни писарушки. Знаят, че НИКОГА НЕ ГРЕША, ако отправям критика- тя е винаги основателна. Себе си обиди, себе си низвергна, себе си съсипа. Вероятно е виновно ЕГН-то. Но това не оправдава НЕВЪЗПИТАНИЕТО.
цитирай
7. leonleonovpom2 - Смях в залата!
02.07.2023 22:25
Че аз ти благодарих дори на просташкото, меко казано , предложение !? Не си забелязал нали?
Това е заради липсата ти на всякакво възпитание!! Моля ти се, не търси и не изисквай нещо , което на тебе липсва , от другите!
Ако смяташ, че правиш добро, в библията е казано, не прави непоискано добро! И това не знаеш, нали?
Казваш, че всеки в блога те знаел по име и професионално?

Като работата е такава, аз защо нищо не зная?
Поредно изхвърляне, с лъжа!
Работата е, че точно мен много хора знаят лично, по име и по професия!
Не само в блога!
Какво да ти пожелая във връзка с ЕГН- - то, след като то е свързано с толкова лоши неща?
Ами, , да не доближиш моето, да останеш далеч далече от него
, да нямаш проблемите, които описваш!


Помня като слон, да, знам кой си, не по име и професия, повече не се упражнявай тук!
цитирай
8. kvg55 - leonleonovpom2,
02.07.2023 22:45
Аха, към злосторниците трябва да се добавят Боширов и Петров – те са специалисти по палежите, взривовете и отравянията.
Макрон отправил молба за помощ към ЧВК "Вагнер" да се командироват във Франция и потушат безредиците, макар, че те самите също създават безредици.
цитирай
9. leonleonovpom2 - Впрочем, доколкото съм чел твои ...
02.07.2023 22:50
Впрочем, доколкото съм чел твои коментари, оправдавам неразбирането ти
Твоят стил на писане е праволинеен, сух и скучен!
Аз в сериозните неща, дори научните, вкарвам и малко хумор, дозирано Който има чувство за хумор, разбира защо го правя и го цени! Това е като жонглиране с топката във футбола! Дърводелец в него не може да го прави!
Тук хуморът е малко в повече, нормално за тебе е, да не си загрял!
Но, не търси вината в мен за това!
Ако беше писан за тебе само , щеше да е друг, сух и скучен, с изрезки от вестници!
Не те обиждам щеше да ти е по вкуса!

Затова, не си упражнявай тук! И да вървя срещу тебе, по същия път, твоя, не можем да се срещнем!
цитирай
10. leonleonovpom2 - Казах ти, дотук!
02.07.2023 22:57
Знаеш ли с какви хора съм си имал работа и какви са ме оценявали, наглецо?
Хич не искам и да те зная, още повече, да ме оценяваш, къде се слагаш?
цитирай
11. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
02.07.2023 23:09
kvg55 написа:
Аха, към злосторниците трябва да се добавят Боширов и Петров – те са специалисти по палежите, взривовете и отравянията.
Макрон отправил молба за помощ към ЧВК "Вагнер" да се командироват във Франция и потушат безредиците, макар, че те самите също създават безредици.


Той, Микрон, трябва да отговаря, какво стана с гаранциите му за Минските споразумения!
Или е влязал в ролята на римския Макрон, удушил ги е!
/ Макрон, заедно с Калигула са удушили император Тиберий, когото той иначе охранява/
А " Вагнер" са подходящи за справяне с безредиците!
На принципа клин клин избива!
Така, че няма да сбърка, ако ги покани! Но, ще трябва и да плати, те не са самаряни!
цитирай
12. morskipesni - Без да искам съм уцелил!
03.07.2023 00:51
Чух, май си чукнал 90-така? Така да се чува, аз го разбрах индиректно по зъбчатия "стил"- ама то си било закономерност в гериатрията! Няма да ти пиша цяла 1 година, през което време да си се омел от територията, невъзпитан дъртак!
цитирай
13. leonleonovpom2 - Поредната, жалка смехория!
03.07.2023 08:44
Какво си уцелило бе, нищожество? Освен собствената си глупост, нищо друго !Поради излишък на умствена недостатъчност, заради това!
Подобно просташкко любопитство е присъщо на неинтелигентен и много прост човек! Много години ми трябват ,за да съм на деветдесет, за сведение, но дай Боже!
Бащата на дядо ми е стигнал до сто и две, неговият баща - до 112!
За съжаление, ти няма да стигнеш и до половината на тези 112! Само това ще ти кажа Много злоба има в тебе, не се ли освободиш от нея, ще позная, със сигурност!
Иначе, ограничителните мерки, които се опитваш да въведеш, са атрибут на собственика на блога и на администрацията, не на тебе! Ако продължаваш с просташката си наглост, ще бъда принуден да направя запитване, ти собственик ли си на блога и деянието ти, как се вписва в правилата на поведение в него, ако не си! И да си поемеш заслуженото в такъв случай!
Ако си собственик, аз не се натискам изобщо тук, имам толкова други занимания, спокойно мога и предпочитам да се занимавам с тях, отколкото с питомци на зоологическата градина!

Да си жив и здрав и да ти е лека....

----------------------------------------------------------------------

12. morskipesni - Без да искам съм уцелил!
00:51
Чух, май си чукнал 90-така? Така да се чува, аз го разбрах индиректно по зъбчатия "стил"- ама то си било закономерност в гериатрията! Няма да ти пиша цяла 1 година, през което време да си се омел от територията, невъзпитан дъртак!
цитирай

Изтрий
цитирай
14. karpis - Ми те са..
04.07.2023 00:00
Че кой друг да е!Ако не са росианите,значи са марсианците!Нали така казаха от пръцколството!И Фисура блъф Лайнен!Сериозни източници!Нали?
Поздрави!
цитирай
15. leonleonovpom2 - Здравей, Карпис!
04.07.2023 00:20
14. karpis - Ми те са..
00:00
Че кой друг да е!Ако не са росианите,значи са марсианците!Нали така казаха от пръцколството!И Фисура блъф Лайнен!Сериозни източници!Нали?
Поздрави!
цитирай

Изтрий

Благодаря за отзива и за отделеното за него време!

Лека нощ!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9391652
Постинги: 1358
Коментари: 29766
Гласове: 103290
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930